Obserwatorzy

sobota, 7 lipca 2012

Back in time!

Hej, co u was słychać? Ja jestem już pogryziona przez komary, uroki spędzania wieczorów na dworze. Nie mam pojęcia jak to będzie na obozie, dwa tygodnie w lesie :O. W tamtym roku była tragedia, nie wiem jak teraz.
Wczoraj spotkałam się z Alicją na mały manicure i film. Paznokcie cieniowane miętowo-niebieskie, Alicja stwierdziła że takie dla syrenek, a film to Faceci w czerni III. Powiem szczerze że nie oglądałam dwóch poprzednich części, ale trójka jest zdecydowanie świetna i całkiem zaskakująca(dla mnie, kiedy często i gęsto mam problem ze zbyt przewidywalnymi zakończeniami, to super). Poza tym uwielbiam Willa Smitha i filmy z gatunku science fiction :P.
Chciałabym pokazać wam w najbliższym czasie dwa super tajne projekty za które ostatnio się zabrałam i jestem całkiem dumna z ich postępów :)).
Więc do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz