Obserwatorzy

poniedziałek, 9 lipca 2012

Szycie i przerabianie :))

Hej, jak wam mijają wakacje? U mnie na razie luźno, siedzę, jem, wychodzę z ludźmi i tak w kółko :P. Dzisiejszy dzień był trochę dziwny, ale jestem z siebie dumna bo mój super tajny projekt no. 1 jest już prawie ukończony, więc niedługo będę mogła wam zaprezentować wyniki mojej pracy, yay *-*.
Pani Ekscelencja
Dzisiaj chciałabym przybliżyć wam jedną z moim pasji- szycie i przerabianie ubrań. Raczej tego nie wiecie, ale mam wielką słabość to nietuzinkowych, czasem nawet dziwnych, ubrań, dodatków i butów. Wszystko, żeby tylko nie zaginąć w szarym tłumie. Dlatego uwielbiam sama wykonywać ubrania i dodatki. Zaćwiekowane shorty, wybielone bluzki to elementy które są bardzo popularne, ale ubrania te zawsze odróżniają się od innych, każde są inne. Uwielbiam też wyroby z modeliny, kiedyś sama je wykonywałam, teraz uwielbiam patrzeć na te wykonywane przez różne dziewczyny.
Ja osobiście uwielbiam robić muchy i "ulepszać" ubrania które kupuję. Niedługo zapewne zrobię post na ten temat.

Co sądzicie o własnoręcznie ulepszonych lub wykonanych ubraniach? Piszcie :)).

7 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam talentu do takich rzeczy, ale uwielbiam podziwiać cudze prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę talentu i cierpliwości do takich spraw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam własnoręcznie coś sobie uszyć. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. może nas czegoś nauczysz :D
    obseruje i licze na rev :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na przerobienie bluzki :D

    Obserwuje+ liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  6. to, co Ty zrobiłaś z tą bluzką jest super ;) już fredzelki były fajne, a Ty pokombinowałaś dalej ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że obserwujemy! ;)
    ja już, teraz twoja kolej :]

    OdpowiedzUsuń