Obserwatorzy

niedziela, 29 kwietnia 2012

Życie

Uwielbiam wiosnę ! Te zapachy (chodzi mi bardziej o drzewa, kwiaty niż o ludzi...), te widoki i ta oszałamiająca zieleń :D . Zacnie, zacnie, nie powiem . I będzie można się opalić żeby jakoś wyglądać w tym Paryyyżu  ! Nie mogę uwierzyć, że to już za 22 dni :O . Trzeba wszystko ogarnąć . Cieszę się bardzo na ten wyjazd, mamy z Alicją tyle pomysłów na zdjęcia ! Wprost miliony :P .
Ostatnio zastanawiałam się nad moim życiem . Takie sobie rozważania, jaka to będzie przyszłość za 10 lat . Z kim się będę przyjaźnić, jak będę wyglądać, gdzie będę mieszkać . Jaki jest na razie mój plan na siebie ? Mam zamiar jak najszybciej zrobić prawo jazdy (wczoraj wyczytałam, że już za rok będę mogła zrobić sobie prawko na ciągnik z przyczepą . muszę tylko kupić ciągnik z przyczepą), przekłuć sobie industriala (może już niedługo *-*), zrobić sobie dwa tatuaże (pracuję już nad projektami), dostać się do liceum w moim mieście (obiecałam sobie, że się dostanę, muszę się doostać !) i będę studiowała w Krakowie/Warszawie (bardziej skłaniam się do Krakowa- Warszawa jest za blisko) . Niestety, nie mam pojęcia na jaki kierunek studiów pójdę, ani nawet nie wiem do jakiej profilowanej klasy będę chciała iść w liceum . Uważam, że masakrą jest wybieranie kierunku własnego życia w wieku 16 lat ! W tym wieku niektórzy ludzie nawet nie wiedzą do jakiej szkoły ponad gimnazjalnej chcą iść ...
A wy ? Jakie macie plany na przyszłość ? Wiecie już co będziecie robić za 10 lat ? Albo chociażby za 2 lata ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz